Če je tvoje podjetje prišlo tako daleč brez spletne strani, se verjetno sprašuješ, ali je potem spletna stran sploh potrebna? Kakšen smisel ima, če je moje podjetje uspešno že brez spletne strani? Kratek odgovor na to je, da v zgodovini interneta nikoli ni bil boljši čas za investicijo v dobro narejeno spletno stran. Internetna stran ponuja široko paleto koristi za majhna podjetja in večina teh se hitro povečuje iz leta v leto – kot internet sam.
Nisi prepričani? Zate sem napisal 9 koristnih razlogov kako lahko tvoje podjetje profitira že od majhne spletne strani.
Najprej moraš vedeti, da se obnašanje potrošnikov s časom spreminja in prilagaja sodobni tehnologiji. Tako se je vedenje potrošnikov prilagodilo tudi digitalni dobi interneta. Danes potrošniki vsako storitev ali izdelek iščejo na spletu, ker je hitro, enostavno in vse to iz udobja domačega naslonjača.
Si vedel/a, da se potrošniki že pred obiskom informirajo o specifikacijah in primerjajo cene izdelkov? Prav tako preverijo vse informacije o storitvah na tvoji spletni strani (če jo imaš) in v primeru, da jim je všeč to kar vidijo, te kontaktirajo.
V kolikor nimaš lastne spletne strani in spletnega oglaševanja, potem moraš vedeti, da na žalost ne izkoriščaš moč interneta v celoti. Z uporabo spletne strani se ti lahko posel dvigne na višjo stopnjo. Tvoja konkurenca to že uspešno počne, kaj pa ti?
No, pa začniva. Tukaj je 9 koristnih razlogov, zakaj bi moral/a imeti lastno spletno stran.
Spletna stran te prikaže v bolj profesionalni luči

Verjetno si že sam slišal/a podobno vprašanje “Ali imaš spletno stran?” oziroma “Kako te najdem na internetu?”, ko ste ljudem povedali za svoje podjetje. Resnica je, da so potrošniki danes pametnejši in bolj ozaveščeni kot so bili včasih. Preden sprejmejo kakršno koli poslovno odločitev, večkrat premislijo in dobro pregledajo ponudbo na spletu. Večina potrošnikov niti ne pomisli na tvoje podjetje, če ta nima spletne strani.
86% današnjih potrošnikov meni, da spletna stran naredi tvoje podjetje bolj verodostojno kot podjetja, ki imajo samo profile podjetja na družabnih omrežjih. Spletna stran je tudi mesto za pregledno predstavitev tvoje ponudbe, strokovnih certifikatov, nagrad, pohval in ostalih referenc, ki jih je pridobilo vašetvoje podjetje.
Profesionalno izdelana spletna stran je dostopna potrošnikom na računalniku, tablici in mobilnem telefonu. Za vsako napravo je dizajn prilagojen na način, da uporabniku omogoča preprosto branje informacij in premikanje po spletni strani.
Poleg tega lahko z lastno domeno ustvariš e-poštni naslov s svojo blagovno znamko (npr. info@vasastran.si), ki doda višjo stopnjo profesionalnosti. To še posebej velja, če si do zdaj uporabljal le brezplačno e-pošto kot je gmail.
Profesionalno izdelana spletna stran je dobra investicija
Si opazil/a kaj piše v naslovu? Uporabil sem “profesionalno izdelana spletna stran” kar pomeni, da jo izdela strokovno usposobljena oseba ali ekipa in ne prijatelj računalničar, ki nima referenc z rezultati.
Na žalost velja pravilo – da dobiš to, kar plačaš. Koliko misliš, da je vredna spletna stran, ki ne prinaša nobenih klicev in povpraševanj? Pomisli in se vprašaj, če bi na daljši rok dejansko prihranil/a s tako spletno stranjo? Mislim, da odgovor na to poznaš sam.
Težava je v tem, da nekateri podjetniki gledajo na izdelavo spletne strani kot strošek in ne kot investicijo. Podoben je primer pri izvajalcu, ki mu je predrago investirati v dobro orodje misleč, da je strošek. Če bi izvajalec investiral v dobro orodje, bi s tem delo opravil hitreje, bolj kakovostno in z manj truda. Tudi orodje bi imelo daljšo življensko dobo. S tem bi v krajšem času upravičil investicijo v dobro orodje in ustvarjal še večji dobiček.
Princip investicije v dobro izdelano spletno stran je podoben, saj ti skozi čas pripelje nove stranke in posel, s katerim z lahkoto pokriješ začetno investicijo. Če pa se odločiš, da ti stran vzdržuje strokovno usposobljena ekipa, boš skozi čas prejemal vedno več klicev in povpraševanj ter s tem posledično vedno več posla.
Tvoja spletna stran lahko privabi nove stranke

Morda si zadovoljen/a s trenutnim poslovanjem, vendar vsako podjetje v času svojega obstoja doživi upad prometa in izgubo strank. Podjetja, ki se znajdejo v težavah so tista, ki ne investirajo v razvoj in stagnirajo. Pravzaprav, stagnirati dolgo niti ne morejo, saj niso edini igralec na trgu – konkurenca je vedno tu in išče načine, kako prevzeti tvoje stranke in posel.
Zato je pametna odločitev iskati nove prodajne kanale, skozi katere lahko pridobiš nove stranke. Eden od teh kanalov je zagotovo Google. Dobro izdelana spletna stran bo zagotovila, da te bodo potrošniki našli na internetu takrat, ko te potrebujejo. Pametno izpeljana SEO optimizacija spletne strani pa bo zagotovila, da te bodo potrošniki našli skozi različne ključne besede (besede, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik kot je Google, Bing, Yahoo).
Digitalni marketing je bolj učinkovit kot ostale oblike marketinga, saj potrošniku, ki išče tvoje storitve na Googlu, ponudiš v pravem času na pravem mestu. Mogoče ti je znan stavek “ljudje radi kupujemo, vendar ne maramo, da se nam prodaja”. Zato je najbolje, da ima stranka občutek, da se je sama odločila za tvojo storitev.
Dobro izdelana spletna stran, ki jo uporabnik najde organsko v kombinaciji z oglaševanjem na Googlu, lahko naredi čudeže za tvoj posel.
Svoje storitve lahko predstaviš na bolj jasno
Predstavitev tvojega podjetja ima ključno vlogo v tem ali se potrošniki odločijo za tvoje storitve in izdelke. To je še posebej pomembno, če imaš novo podjejte, kjer je pomembna vsaka stranka. Pomembno, da svoje znanje in izkušnje predstavimo na najboljši možen način, pri tem pa nam lahko pomaga spletna stran.
V primeru, da si izvajalec na terenu, verjetno ni najbolj profesionalen pristop, da svoje reference kažeš na telefonu. S tem pristopom potencialna stranka čaka, da končno najdeš prave fotografije in jih pokažeš (vmes vidi še nekaj fotografij, ki jih ne bi smela), kar kaže na slabo organiziranost. Ali ni bolj enostaven pristop dati vizitko z domeno do svoje spletne strani, ki si jo lahko stranka kasneje v miru pogleda?
Prikažeš lahko skrbno izbrane fotografije, video posnetke in PDF dokumente, ki si jih stranke lahko v miru ogledajo iz udobja domačega naslonjača. Možnosti, kako se predstaviti na internetu, je neomejeno. S tem pristopom daješ potrošnikom tisto, kar iščejo. S tem pristopom skozi čas ustvariš zvesto bazo strank, ki se vrača na tvojo spletno stran in ga tudi priporoči drugim.
Na spletni strani imaš lahko tudi rubriko z najbolj pogostimi vprašanji, s katerimi se srečuješ in pametno napisane odgovore nanje. S tem se rešiš predolgih telefonskih razgovorov in vprašanj, ki se ponavljajo. Na ta način si bodo obiskovalci spletne strani te informacije prebrali že pred klicem.
Spletna stran lahko spodbudi stranke, da te kontaktirajo

Spletna stran je odlično mesto, kjer lahko ponudiš svojim strankam preprost način, da te kontaktirajo in koristne informacije. Tvoje kontaktne informacije se lahko objavijo v glavi in nogi spletne strani in so tako dostopne na vseh podstraneh.
Ravno tako se lahko vgradi interaktivni zemljevid, ki omogoča stranki, da preprosto najde pot do tvoje fizične lokacije, neposredno iz tvoje spletne strani. Z navodili, kako do tvoje lokacije podjetja, prihranite na času, ki bi ga sicer porabili preko telefona.
Na spletni strani se lahko vgradijo tudi povezave do tvojih profilov na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in LinkedIn.
Kot vidite, je lahko tvoja spletna stran središče za vse tvoje kontakte na enem mestu. Potencialnim strankam pa omogočite, da te kontaktirajo na njihov najljubši način (telefon, e-pošta, družabni mediji, klepet v živo in še več).
S spletno stranjo si korak pred konkurenco
Kvalitetno izdelana spletna stran določa tvojo prepoznavnost v panogi, ki jo opravljaš. Če tvoja konkurenca še ni na spletu, bo verjetno kmalu. Izkoristi priložnost in se predstavi kot vodilni na svojem področju s kakovostno izdelano spletno stranjo.
Če pa je tvoja konkurenca že na spletu, imaš drugo možnost. Ustvariš lahko spletno stran, ki se popolnoma razlikuje od tvoje konkurence in se na ta način potencialnim strankam prikažeš kako se tvoje podjetje loči od konkurenčnega (izpostaviš svoje prednosti).
Zadevo lahko pogledaš tudi na drugačen način. V primeru, da nimaš spletne strani, potencialne stranke nič ne zaustavi, da pri iskanju tvojih izdelkov in storitev na Googlu najdejo spletno stran tvoje konkurence. To pomeni, da bodo najverjetneje poslovali s tvojo konkurenco in ne s tabo.
Potrošniki bolj kot kdaj koli začnejo svojo pot nakupovanja z “Googlanjem” in brskanjem po spletu, ko nekaj iščejo.
Dobra spletna stran dolgoročno zagotavlja tvoj uspeh
V času pisanja tega članka, na svetu internet uporablja 4,57 milijarde ljudi, kar je 53 % svetovne populacije in vsak dan se številka uporabnikov interneta povečuje.
Brez spletne strani je tvoje podjetje trgu, ki uporablja internet, nevidno. Še slabše, bolj ko napredujemo v digitalno dobo, manj bo tvoje podjetje vidno. Zato je pametno, da investiraš v izdelavo spletne strani.
Torej, če želiš, da ostaneš konkurenčen/a v vedno bolj digitalnem svetu, se mora tvoje podjetje prilagoditi tako, da se poveže na spletu – v nasprotnem primeru boš ostal krepko v ozadju.
Spletno stran si lahko zamisliš, kot zaposlenega prodajalca, ki zate dela 24 ur na dan, 365 dni v letu in se nikoli ne pritožuje, ter ne potrebuje malice in prevoza. Spletna stran, ki je redno vzdrževana, bo zagotovila dolgoleten uspeh za tvoj posel. Čas je, da se predstaviš na trgu, za katerega mogoče nisi bili prepričan/a, da ima možnost velikega zaslužka.
Spletna stran ti prihrani čas
Čas je denar. Prihranek časa je še en odličen razlog, zakaj tvoje podjetje potrebuje spletno stran. Vrednost časa se je zelo povečala v vedno hitrejšem svetu, tudi če mu ne pripisujete denarne vrednosti. Večina podjetnikov danes nima dovolj časa za prosti čas, zabavo, zdravje in kvaliteten čas z družino.
S profesionalno izdelano spletno stranjo prihraniš na času tako kratkoročno kot tudi dolgoročno. S tem, ko potrošnikom nudiš vse potrebne informacije kar na spletu, lahko prihraniš ogromno dragocenega časa, ki bi ga sicer porabil za komuniciranje s svojimi potencialnimi strankami. Razgovori po telefonu, v messengerju ali e-pošti, iz oči v oči na sestankih, sejmih ipd. – za vse je potreben vaš čas. Oblikovanje letakov, promocijskih izdelkov, komuniciranje z oblikovalcem itd., da ne omenjamo distribucije marketinškega gradiva.
S spletno stranjo lahko prihraniš čas tako, da informacije o svojih storitvah in izdelkih predstaviš v obliki vsebine kot so besedila, grafike, video posnetki ali e-knjige, prav vse brez potrebe po distribuciji. Ko je spletna stran postavljena in deluje, je strankam na voljo dolgoročno in vam prihrani čas, ki ga ne izgubljaš s sporočanjem istega sporočila vedno znova različnim ljudem.
Preko spletne strani si vedno na voljo
Za razliko od podjetja, ki je odprto le nekaj ur na dan, je spletna stran odprta 24 ur na dan, 365 dni v letu. Zato lahko tako rednim kot tudi potencialnim strankam zagotoviš udobje pregleda tvojih izdelkov in storitev, ko je tvoje podjetje ali trgovina zaprta.
To pa še ni vse! Z velikim številom interaktivnih možnosti, ki so danes na voljo, lahko obiskovalci kupujejo neposredno preko tvoje spletne strani, stopijo v stik s teboj, se prijavijo na tečaje, e-novice in še več. Vse to lahko opravijo izven tvojega obratovalnega časa.
Z današnjim hitrim življenjskim slogom je to zelo koristna rešitev za podjetnike.
Zaključek
Kot lastnik malega podjetja, zlasti tistega, ki je šele na začetku, verjetno misliš, da si ne moreš privoščiti profesionalno izdelane spletne strani. Ampak v resnici, če pomisliš na vse omenjene razloge v tem članku, si ne moreš privoščiti, da je nimaš.
Čeprav je začetni vložek v izdelavo spletne strani odvisen od tvojih potreb, je profesionalno izdelana spletna stran vredna začetne investicije, ki bo hitro povrnjena in ti ustvarjala dobiček.
Upam, da so ti bile informacije v tem članku koristne in če si pripravljen/a narediti korak v digitalni svet z izdelavo profesionalne spletne strani, me kontaktiraj!