6 razlogov zakaj počasna hitrost spletne strani škoduje tvojemu poslu

Hitrost spletne strani

Kazalo vsebine

Ko si predstavljaš obiskovalce svoje spletne strani, kaj vidiš? Podjetnike, potencialne stranke, nestrpne obiskovalce?

Če so tvoji obiskovalci podobni drugim ljudem na spletu, so skoraj zagotovo v tretji skupini: nestrpna množica. Ti ljudje pričakujejo, da je hitrost spletne strani zagotovljena. Če se tvoja spletna stran nalaga počasi, potem jo bodo zapustili – mogoče se tudi nikoli več ne vrnejo.

Ne pravim, da je nekaj narobe s tvojimi obiskovalci. Naše razočaranje s čakanjem na nalaganje spletne strani še ne pomeni, da smo pretirano zahtevni. To je pač … normalno človeško vedenje.

Podobno kot v restavraciji, ko počasna postrežba natakarja pogosto povzroči slabe ocene na spletu in posledično manj novih in povratnih strank. Tako lahko tudi počasna hitrost nalaganja spletne strani povzroči slabo uvrstitev v iskalnikih, nižji skupni obisk spletne strani in negativne uporabniške izkušnje.

Sorodno: Spletna stran: Top 9 razlogov zakaj jo potrebujete za svoj posel

Hitrost ali delovanje spletne strani se nanaša na to, kako hitro lahko spletni brskalnik naloži popolnoma delujoče spletne strani. Slabo delujoča spletna stran, ki se v brskalniku nalaga počasi, lahko povzroči, da uporabnik predčasno zapusti spletno stran in namesto tega obišče konkurenčno spletno stran. Počasna spletna stran bo povzročila to, da potencialna stranka nikoli ne bo videla tvojih storitev ali izdelkov.

Z druge strani, pa kakovostno izdelane spletne strani, ki se hitro nalagajo običajno prejmejo več obiskov in imajo boljšo stopnjo konverzije (pretvorba obiskovalca v stranko). Torej če si želiš več posla preko spleta si v nadaljevanju preberi nekaj razlogov zakaj je hitrost spletne strani tako pomembna …

Uporabniška izkušnja

Dejstvo je, da nihče ne mara počasne spletne strani. Če tvoje potencialne stranke mislijo, da lahko najdejo stran, ki se nalaga hitreje oziroma pridejo do želene informacije hitreje, potem budo zapustile tvojo.

Kako hitro? Dve ali tri sekundi glede na Kissmetrics raziskavo. Sodeč po raziskavi 47% obiskovalcev pričakuje, da se bo spletna stran naložila v dveh sekundah ali manj. Analitike kažejo, da bo 40% obiskovalcev zapustilo spletno stran, ki se nalaga več kot tri sekunde.

Ta nestrpnost ne vpliva samo na to kako hitro bodo obiskovalci zapustili stran, če se ta ne naloži hitro ampak tudi na stopnjo konverzije.

Želiš povečati posel? Potem poskrbi za to, da se tvoja spletna stran nalaga hitro.

Ali ima lahko počasna hitrost spletne strani tolikšen učinek na tvojo prodajo preko spleta? Odgovor je: in še kako. Google in ostali spletni iskalniki kaznujejo spletna mesta, ki se nalagajo počasi tako, da jih nizko uvrstijo v iskalniku. S tem posledično pade obiskanost. Kar je še pomembneje, tudi tvoji obiskovalci prenehajo uporabljati spletno stran in prodaja se neizogibno zmanjša.

Boljša uvrščenost v spletnih iskalnikih

Verjetno se sprašuješ na kakšen način Google in ostali spletni iskalniki kot so Bing, Yahoo, Yandex itd. kaznujejo tvojo spletno stran?

Odgovor na to je, da so spletne strani, ki se počasi nalagajo uvrščene nižje v rezultatih iskanja kot spletne strani, ki se hitro nalagajo. Spletni iskalniki za uvrščenost spletnih strani v rezultatih spletnega iskanja (angl. SERPs) uporabljajo različna merila v svojih algoritmih.

Googlov algoritem vključuje preko 200 meril, ki se redno posodabljajo in vplivajo na to kako visoko bo uvrščena tvoja spletna stran. Spletne strani, ki omogočajo enostavno in hitro navigacijo po bodo načeloma višje uvrščene kot tiste, ki tega ne omogočajo.

Več o Googlovem algoritmu si lahko prebereš v mojem članku: Kaj je SEO? Skrivnost do več obiskov na spletni strani

Ker Google daje prednost, spletnim stranem, ki hitro zagotovijo koristne informacije je hitrost spletne strani pomemben dejavnik v Googlovih rezultatih iskanja. Hitrost spletne strani na mobilnih napravah je še posebej pomemben za dobro uvrščenost tvoje strani.

Zaradi tega, ker hitrost spletne strani močno vpliva na uporabniško izkušnjo je Google julija 2018 uvedel novo posodobitev za hitrost nalaganja spletnih strani v svoj algoritem. Hitrost je kritičnega pomena za vsakogar, ki opravlja svoj posel preko spleta.

Če želiš preveriti ali se tvoja spletna stran hitro nalaga, lahko to storiš tukaj. Preprosto kopiraj in prilepi naslov svoje spletne strani (URL) in testiraj hitrost nalaganja.

Več konverzij na spletni strani

Hitrost spletnega mesta močno vpliva na odstotek konverzije obiskovalcev v kupce
Hitrost močno vpliva na konverzijo obiskovalca v kupca

Prvi mejnik je dosežen, ko potencialne stranke obiščejo tvojo spletno stran. Naslednji korak je, da kupec naredi nekaj, ko je tam. Pretvorba oziroma konverzija na spletni strani je lahko, da kupec opravi nakup, klikne oglas, izpolni kontaktni obrazec – ali stori karkoli drugega, kar je zate pomembno. Stranke obiščejo tudi druge strani na tvojem spletnem mestu, če se ta nalaga hitro. Bolj, ko se stran nalaga hitro, večja je verjetnost pretvorbe.

Kaj pa se zgodi, ko je spletna stran počasna? Izgubljaš posel! Očitno je, da je počasno spletno mesto odbijajoče za spletne kupce, ki kljub temu, da najdejo prave izdelke / storitve zapustijo spletno stran samo zato, ker je počasna.

Naj ponovim, spletna stran, ki se nalaga počasi je eden glavnih razlogov za draženje strank. Konverzija na spletnih straneh je najpomembnejša za dolgoročnost katerega koli podjetja, ki opravlja svoj posel preko spleta. Konverzijo lahko enostavno povečamo tako, da izboljšamo hitrost spletne strani.

Kakovostno gostovanje spletnih strani igra tudi pomembno vlogo pri hitrosti spletne strani. Zato je pomembno, da preklopite na optimizirano vzdrževano spletno gostovanje, ki zagotavlja visoke zmogljivosti.

Sorodno: Kaj je gostovanje spletnih strani in zakaj ga potrebujem?

Zadrževanje strank

Podjetja investirajo dovolj časa in sredstev, da ugotovijo, kako obdržati svoje stranke, kar je vsekakor upravičeno, saj stranke, ki se vračajo pomenijo ponavljajoči se prihodek. Stroški poslovanja so pri kupcih, ki se vračajo precej manjši, kar izboljša dobiček.

Zelo pomemben dejavnik pri zadrževanju strank je hitrost spletne strani. Če meniš, da imaš odličen izdelek / storitev in ga boš uspešno prodajal ter bil visoko uvrščen na spletu, potem te moram razočarati. Študija, ki jo je izvedel Google že leta 2009, kaže, da je že samo 400 ms predolgo za spletne obiskovalce, ki čakajo, da se stran naloži.

Dovolj je tudi, da obiskovalci pozabijo na tvojo spletno stran in se preselijo na konkurenčno. Če te to ne skrbi, potem ne vem kaj te bo?

Manjša stopnja izhodov in večji promet

Še en odličen razlog za hitro spletno stran je, da ta pritegne več prometa (obiskanosti) kot počasna spletna stran. Spletna stran, ki svojim obiskovalcem ponuja dobro uporabniško izkušnjo, jo pogosto ponovno obiščejo in si jo več časa ogledajo s čimer se zmanjša stopnja izhodov (zapuščanje spletne strani) in poveča stopnja konverzije.

Hitrost spletne strani vpliva tudi na več deljenja na družabnih omrežjih, saj obiskovalcu ponujajo izboljšano uporabniško izkušnjo, ter posledično več organskega prometa.

Priljubljeno orodje za testiranje hitrosti spletne strani Pingdom je leta 2017 izvedlo študijo, ki je pokazala, da se stopnja izhodov drastično poveča, ko se spletna stran naloži le sekundo počasneje.

Boljša izkoriščenost mobilnega prometa

Optimizacija tvoje spletne strani za mobilne uporabnike je nedvomno najpomembnejša in najboljša stvar, ki jo lahko narediš za poslovanje preko spleta. Si vedel/a, da se je promet na mobilnih napravah povečal za 222% v zadnjih 7 letih? Po zadnjih podatkih več kot 52% uporabnikov brska po internetu iz mobilnih naprav.

Zakaj se to število vsako leto povečuje? Razlog je v temu, da so mobilna omrežja in pametni telefoni vse hitrejši. Ljudje se pri vsakdanjih opravilih kot so iskanje, branje, ogled in nakup preko spleta vse bolj zanašajo na mobilne naprave. Vendar pa še vedno ostaja potreba po hitrem nalaganju spletne strani za mobilni promet. Mobilna omrežja so še vedno nezanesljiva in počasna v mnogih delih sveta, kar lahko vpliva na delovanje tvoje spletne strani.

Kako hitro naj bi se tvoja spletna stran naložila na mobilni napravi? Google pričakuje, da se mora spletna stran naložiti v manj kot 5 sekundah v omrežjih 3G in hitreje v omrežjih 4G. Najboljši način za preizkus delovanja tvoje spletne strani za mobilne naprave je uporaba Googlovega orodja Test My Site. To orodje ti omogoča, da narediš preizkus na različnih mobilnih omrežjih, kot sta 3G in 4G.

Zaključek

Upam, da sem te v tem prispevku prepričal kako pomembna je hitrost spletne strani za tvoj posel na spletu. Kot si videl/a hitrost spletne strani vpliva na dobro uvrščenost v iskalniku, boljšo uporabniško izkušnjo za tvoje obiskovalce, boljšo konverzijo in še več. Hitrost nalaganja spletne strani igra pomembno vlogo pri prehitevanju konkurence po uvrščenosti v spletnih iskalnikih. Tista podjetja in posamezniki, ki investirajo danes v hitrejšo spletno stran, bodo nagrajeni jutri.

Če nimaš izkušenj s tehničnim delom, kako pospešiti svojo spletno stran ali pa želiš izdelati novo hitro in odzivno spletno stran, me kontaktiraj. Tu sem zate!

Koristen članek? Deli naprej.
Facebook
Twitter
LinkedIn
E-pošta
Copyright © 2022 Dusko.si | Vse pravice pridržane.